Navigation
zingende kinderen

Nieuwe dirigent voor kinderkoor

Wij repeteren op donderdagmiddag van 14:00 – 15:00 in het koetshuis in Langeraar (links naast de kerk). In de schoolvakanties is er geen repetitie. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname. Kun je niet op donderdag oefenen, dan ben je van harte welkom bij de repetitie voorafgaand aan de viering. Dit is in de kerk, een uur voorafgaand aan de viering. Als we om 11:15 zingen, repeteren we om 10:15 etc.

Elke repetitie starten we kort met oefeningen om onze stem warm te maken en beter te leren zingen. Daarna gaan we “echt” zingen. Liedjes uit het kerkrepertoire, kinderliedjes, moderne liedjes, canons. Onze middag sluiten we vaak af met een spel. We zingen met ons koor ook wel bij bijzondere vieringen zoals de kermisviering, kindje wiegen op 1e kerstdag of de carnavalsmis.

Kom jij ook bij ons zingen? Of het gewoon een paar keer proberen? Je bent van harte welkom en mag gewoon binnenlopen bij de repetities! Heb je nog vragen? Dat mag ook via de mail bij Lanny, de dirigent van het koor: tsprakoso@yahoo.com

Tot snel!